Khamis, 3 Mac 2011

PeTai


wahhhh petai.... hahaha tapi ni tak fresh ni...  gambar dari en google



pete pete pete pete
hai petai petai petai petaiiii
aiyakkk
sekrang rasanya musim petai kan
haih sungguh teringat-ingat petai 
di kampung mak mertua ku
kat kampung ada beberapa batang pokok petai
pak mertua selalu gak juai

yang bestnya... 
petai kat kampung tu
buah dia rapat-rapat..
besar-besar..

wahhh
syioookk ooo makan petai
yang fresh2 lagi plak tu
yang baru turun dari pokok tu 
haihhh

yang bestnya kalau petai tu dibakar...
perrgghhhh
walllahhh
jadi rasanya bau busuk tu kurang dah
tapi ni ha nak chreta..
kerangupan dia krup krupp
rasa macam makan kacang jaaa

kalau aku balik kampung
mak mertua ngan pak mertua
yang menantu dia ni memang makan petai
jadi
mereka suruh aku buat
sambal petai
masak lemak petai
petai jerok
petai bakar..
aku pun apa lagi suke wehh sukeee...
sesambil tu ambil hati mak mertua kan...
ahaks...tipss tu tauu





ni pun dari en google... wahhh bestttnyaa sedappp



notakaki:  tak sabar nak balik cuti nih niii

Catat Ulasan