Rabu, 2 Mac 2011

SaPa Nak HaDIah GA 'CooL WiF SunGLasS'





 ya ya ya...
mai rapat lagi... 
sapa lagi mau join ini contest...
mau join sila klik pada gambar tersebut ya

takda sapa-sapa yang mengetag saya
sebab saya just BW ajer 
then terjumpa
terus mau join...

tarikh totop:  19 Mac 2011


saya pertaruhkan ini gambar


*
*
*
*
*
*
*
*




taraaaa.... ni gambar anak ibu yang no 2
Nik Aisyah Sofea namanya
tapi gambar ni masa umur dia
2 tahun lebih tak salah aku la time ni
tu sepek mata mak usu dia... 

mula-mula kasi dia pakai masa nak amik gambar
sekali masa tengah nak snap
hait dia buat gaya cenggitu pulak
ala-ala model pulak cenggitu
hiks..
so layan.....  


jadi saya pula mengetag:
1.  YANA
2.  AIYUN
3.  FIEZA

4 ulasan:

PinKy MoMMa berkata...

pinky momma dtg melawat..tenkiu sudi join..all da best ya =)
stay tune..more make up & beauty tips wif pinky momma!

tapi kan yang..u x folo my contest blog lg kat sini

http://eppyphamdiarycontest.blogspot.com

let me know once done ya =) tQ

Unknown berkata...

ok done

FiEza_HaMiD berkata...

gua kena tag ke..tapi den takder gambar yang bersunglass..hahahaa

Unknown berkata...

fieza - alahhh... p la pinjam hang punya laki sunglas... tak pun hang amik gambaq dia ka