Khamis, 31 Oktober 2013

HaRga GuLa NaiK... Air DLm BeKas DiKuRangKan


strait to the point...

aku pelik... harga gula naik.. pastu harga 1 cawan air pun akan naik 
dalam 10 ke 20 sen... apa cerita...

bukannya kita makan sampai 1 kg gula tu... hok alohhhh

ni al kisah di ofis ku..

memandangkan harga gula dah naik....

air dalam bekas cawan tu dikurangkan sket..

bagi siapa yang tak perasan tu memang tak perasan lah

ni bagi sapa yang perasan mesti heran

bila di tanya baru dia jawap

katanya harga gula naik.. nak naik harga takut orang bising.. jadi dikurangkan jumlahnya.. 

eh apa daaa....

ko tak bleh ke letak je rege air kat situ... 

orang tanya jawab je la...

sakit otak rasanya dengan orang macam ni...



notakaki:  takda gambar lah....  pasal bukan aku yang beli...

 
 
Catat Ulasan