Khamis, 24 Oktober 2013

RisiKo KeReTa di Buat SeWa..


Begini al kisahnya...

adik ipar aku telah menjalankan aktiviti ini...

dibelinya kereta dan dibuat sewa...

al kisah dia ada kancil dan juga myvi..

kalau kancil tu aku tak heran... sebab dia buat standard biasa je

tapi ni myvi.... seat dah la seat kulit... santek plak tu... fuhhhh



risiko kereta di buat sewa adalah...

berkemungkinan jika pengguna berkenaan tidak bertanggungjawab...

barang dalaman kereta akan ditukar...

dari ko punya baru dia tukar yang buruk...  (tapi ok lagi kot kalau yang tu)

pastu ko punya kereta kena songlap.... (huwaaaaa nangis kuar air mata darah pun tak guna)

keta adik ipar aku ilang masa malam raya hari tu...

bersama kereta kawan dia kereta waja....


dipinjamkan kepada seorang cina

apa ko dapat.... memang la salinan ic ada pada ko..

cer salinan tu pelesu....  sakit....

sampai sekarang masih tidak dapat berita...

kalau nasib baik jumpa...  kalau g sempadan... haih habis..

silap2 nampak rangka.... tak pun langsung tak nampak rupa sudehhh...



jadi tak payahlah bersusah payah nak buat kerja sewa menyewa ni.... baik ko buat bisnes lain tak gitu...
 
Catat Ulasan