Jumaat, 25 Oktober 2013

PerGaduHan Di SteSen MiNyak..


Minggu lepas kami sepemeli balik ke Kedah

turn husband aku bawak mak dia gi spital

kami bertolak malam Jumaat dan balik petang ahad..



al kisahnya...

pergaduhan ini berlaku di stesen minyak Shell di utara sana...

stesen di rahsiakan...  

sepanjang perjalanan 90% perjalanan adalah hujan...



ok setibanya di stesen minyak ini...  aku p la kat pam tu..

tunggu punya tunggu haih orang ni lambat betul apa la dia tunggu lagi..

tetiba... pam sebelah bas tu keluar... aku pun terus masuk pam tu... 

kami naik kancil je... kan senang nak menyelit...



husband pun masuk kat kaunter dalam nak p bayar 

skali nampak husband bagi signal suruh aku pusing balik

i tak paham u.... hahahaha... agak bengap...muahahha

(rupanya dia suruh aku keluar sebab minyak takda...sistem down)




bila husband keluar tetiba kekecohan berlaku...

drebar trelar mana tah tetiba di sergah husband aku

dia tak ketuk pun kreta aku suruh aku ketepi ke hape ke

tetiba dia kata husband aku kurang hajar....

ait pelik betul..  antara dialog yang aku sempat dengar...



husband:  nape abang nak marah-marah bini saya pulak... dia bukannya tau apa...  


drebar:  ko jangan nak kurang ajar....  aku dah lama tau duduk malaysia... aku duduk kat Thailand dah 4 tahun tau.... (dalam hati aku... hek ele....  drebar ni... tetiba je Thailand... apa kena mengena Thailand)



dia ingat aku takut ke Thailand....  darah aku dah menyirap masa tu... yela aku yang drebar tau...  pastu malas nak dengar kebodohan orang aku tutup je pintu... husband aku je settle kan...




notakaki:  kadang-kadang kita kena buat tak tau je apa orang tu cakap... tak payah nak panjang-panjang...  tahap kerasionalan kita adalah berbeza... betuk tak... muahahhaha.... lantak p lah dia Thailand ke hape....







Tiada ulasan: