Jumaat, 1 Jun 2012

Gunung JeRai Part 2


pepagi dah siap2 kemas
tapi....
pagi tu En somi kena bawak mak mertua g spital
dah la nak g spital bleh plak lambat2.. haiyakkk
memula aku ngat nak la check in on time 
tapi tak dapat jugak..




last2...  dalam kol 3 jugak lah baru bertolak dari rumah..
oh ye sebelum tu nak bagitau 
aku booking online saja
dapat murah tau... 
leh p kat http://www.theregency.com.my/JHR/homeJ.html
kalau korang takda kat kredit ka
debit ka
M2U pun boleh..


aku pergi ngan kak ipar
kak ipar anak beranak 4 orang
aku anak beranak pun 4 orang
so amik bilik paling murah sekali
aku booking bilik superior sajok
so total booking online RM138 tidak termasuk tax ye




sampai di bawah gunung jerai..
park kereta kat bawah then tanya kat kaunter information Regency
amik gambar kat situ...
pastu naik private van...
kami berlapan orang so total 1 van RM60 pergi dan balik
hentam sajalah labu....


naik van... aiyakkkk buroookkk... kokrek kokrekk van tu bunyi
pastu lagi 1 adventure jugak kalau sapa2 bawak kete sendri nak naik tu
pasai banyak selekoh dia bentuk U
tajam wohhh
tapi pakcik van tu dah biasa...
pastu tah berapa kali ulang dalam 1 hari kan




dalam 25 minit gitu...
sampai ke tempat tanah runtuh..
call resort so dia orang on the way
dalam 10 minit gitu sampai le 




oh ya tanah runtuh tu teruk gak
sampai makan sebelah jalan..
bahaya bahaya bahaya




k lah citer pepanjang pun gambar takda bosan kan..






antara 5 keping gambar yang dapat diselamatkan
ni en somi ngan en drebar Regency


notakaki:   ...........










Tiada ulasan: