Khamis, 9 Februari 2012

KenTot BetUL

salam..
lama tak menaip kat sini
cerita banyak
tapi biasala kalau cap M
muwahahahaha

wokeh terus kepada tajuk
perkara ni berlaku malam tadi
antara ibu dan si anak no duanya...

situasi:
ibu duduk sambil membalut buku KAFA anaknya yang baru dapat petang itu
baru masuk KAFA si anaknya yang no 2 itu..

anak:  ibu..  ustazah kata ni pun kena buat jugak
si ibu sambil membalut pun menjeling kepada si anak.  nak nengok buku yang ditunjukkan si anak

ibu:  kentot betul
(geram sebab tadi dia kata tak payah buat.. pastu dah malam-malam cenggitu dah nak tidoq dah dia bleh plak kata tu kena buat... tu la pasai keluaq kata kentot betul)

anak:  apa ibu cakap...  ibu.... aisyah tak kentot la...

ibu:  hahahahaha
(tapi dalam hati kakakakak kelakaw... memangla ko tak kentot nak oiiiii)




notakaki:  jadik kalau marah jangan sebut perkataan tak senonoh..
Catat Ulasan