Jumaat, 10 Februari 2012

KaHwin LagI....


Wallah cam hebat je tajuk ni
tapi memang hebat wokeh
erk kahwin lagi
sapa nak kawin
erk erk erkkk
yang no brapa

HAPEEEE..
weh yob bukan en somi wokeh
sila bertinju silat dengan saya dulu ye
grrrr

bebanonya..
nenek saya wokeh nak kawin lagi
sabtu ni majelis dia
tapi...

tapi kami sekeluarga tak dapat hadir
sebabbbb
anak2 ku sekolah wokeh..
sekolah ganti daaaaa
aisyemennnnn....

nenek sekarang dah umuq 70 tahun..
ntah napa tah dia kata ni terbuka plak hati nak kawin plak
ahaks..
jodoh wokeh
tuhan kata akan kawin time umoq 70 kan kan kan


sesebelum ni ramai dah yang masuk minang nenek
tapi nenek tak moh...
ada yang bujang pun ada
wallahhhh
hebat nenek i kan kan kan

hantaran adalah 4 ribu...
tapi orang tu nak bagi 5 ribu..
pehtu orang yang menerima peminangan nenek ku kata ala 4 ribu dah la... (ceh busuk hati la tu)
nenek lagi bagi 2 ribu dah la.. (erkk)

siap ada hantaran semua bagai wokeh....
pastu ada juru foto lagi
wallahhh mabeles..

rasa terkilan tak dapat nak hadir..





notakaki:  moga perjalanan hidup dipermudahkan..
Catat Ulasan