Jumaat, 5 Ogos 2011

mak mertua ku kini berada di Hospital Serdang
isnin ni dah nak buat pembedahan
setelah lama tertangguh
dari Hospital Sultanah Bahiyah
di refer ke Hospital Bukit Mertajam
dan akhirnya di bawah ke Hospital Serdang

lagipun kalau buat kat sini
anak-anak banyak kat sini
senang dia orang bergilir 

dari 2 injap sumbat sekarang dah 3
yang injap ke 3 tu ada lagi 75% jerk
cepat je kan dia sumbat

korang jaga pemakanan tau
baik makan rebus2 atau sup2 ja
hanya sesekali makan yang berlemak dan berempah
pak mertua aku suka makan gulai
hari-hari gulai... agaknya tu sebab kot
bistu kalau pak mertua nak makan
takkan mak mertua tak buat kot kannn

kalau ada lemak-lemak kat ayam ka daging ka
buang je la... jangan la masukkan dalam masakan tu
baik cegah sebelum terkena...

ok lah kengkawan..
ape pun doakanlah bersama ye
mak mertua kita tu sihat hendaknya...

notakaki:  risau jugak..

Catat Ulasan