Isnin, 4 November 2013

Esok CuTi.....


Esok cuti...

tapi hari ni ramai yang cuti dan ponteng sekolah hahaha

tak caye?  tanyalah bebudak kat sekolah tu.. .tak pun tanyalah anak korang...

lagipun periksa dah habis...  cumanya kedatangan masih diambil....



malam ni punya plan nak p makan char ko teaw dekat dengkil

sedap wehhh series... kedai tu kat hentian teksi tu...

tiap kali makan situ kami akan bungkus juga dibawa balik hahaha

aku dan anak perempuan aku adalah peminat tegar char ko teaw ni



plan esok macam2... tu encik somi punya plan...

dia semua nak buat....

nak buat laksa.. gamaknya tak puas makan laksa haritu...

nak amik daun asam gelugor..  nak tau pokok ni ada tanam kat tepi hotel shangrila...

nak p care4 seri petaling... saja jalan2..




notakaki:  moga esok adalah permulaan yang elok bagi kita semua amin...


 




Catat Ulasan