Khamis, 3 Mei 2012

Biler 2 MenJaDi 3

haih tajuk ni takdela kena mengena ngan madu..
tajuk kena mengena ngan line
maksud aku line kerete...

semua sedia maklum line jalan kebanyakannya ada 2 line
memudahkan sama ada orang nak ke kiri or kanan
tapi bila jalan yang kat depan opis ni
dari 2 line dibuat2nya jadik 3 line
(sapa keja ngan 1 opis ngan akak tau le tu)
line pertama
tok orang yang nak g alamanda ikut jalan belakang atau menghala ke picc atau terus
line kedua untuk terus atau g alamanda ikot mesjid
pastu tetiba jek ada line kedua
walhal tu jalan tok orang di seberang sana tok masuk MOF ataus Kastam


ermmm korang paham tak ayat aku nih
hahaha  kalau tak paham tu suke hatilah

nak dijadikan creta
aku diline yang ke dua
ok lampu hijau
aku pun zass menekan minyak
tiba di tengah2..  tetiba kereta
diline 3 makin menghimpit haku
mula aku nak biaq ja tapiiiii
makin lama makin himpit..
aku rasa dia pun tak nampak aku kat tepi
ye la sudut mati kan... kalau tak tengok mesti tak nampak punyala

sekali dengan kuasa hon kancil ku muwahahahaha
yang telah dibuah suai oleh en somi
poooooonnnnnnnnn
aku toleh kanan dan tunjuk muka ala2 bengang wokeh
sekali nampak reaksi si pemandu (pempuan) yang amat terkejot

hek elee... ko dah la buat jalan sendiri
pastu tetiba je nak masuk line orang
menyampah wokeh
kalau kena kat keta aku... tak la berapa nak heran
aku takot ko nak salahkan aku plak nanti


notakaki:  memang nyampah orang buat line sndiri hehe

Catat Ulasan