Selasa, 3 Mei 2011

KeciWa....

sob sob sob...
pepagi lagi dah rasa ralat... 
pasai pa...

sebab....

sebab...



benda yang paling beharga aku tertinggal...







tertinggal wehhhhh





dahla hari ni en boss takda




ingatkan bolehla bersama-samanya sepanjang masa...




huwaaahhhhhh.... rugis rugis..... rugisss...




eh dari tadi dok kata benda behargakan... apa dia..
hehehehe.... bebenonya...... ini haaa.... 






ni haaa akunya
nobellll......
sesuci kasih seorang isteri...
dah baca separuh dah..

haihhh... dah ingat dah tadi... aku siap letak kat depan cermin makeup dah tadi
sekali aisyah panggil aku terus angkat hand bag terus keluar rumah
tinggal sudah...

cerita ni pun setakat ni bestla...
nanti dah sudah baca aku citer eh...




notakaki:  sepi tanpa ditemani nobel.. hahahah

2 ulasan:

Jue berkata...

suka suak baca novel..weeeeeeeeeeeee

eyida berkata...

suka juga baca novel..tp novel ni xbaca pun lagi..
nanti story ye klu dh hbis baca..
saya dh follow awk..
singgahla kat blog saya..;)