Rabu, 12 Disember 2012

MaCam-MacaM


macam-macam berlaku dalam beberapa minggu ni..
dari aku start cuti sampai sekarang

lepas naik cuti hari tu..
tup tup... aku dapat tukar dan tukar bos wokeh
aduhai... masa hari last tu..
hai tah acane tah air mata terjurai2 terkeluaq 
hahahahha

pastu tak leh tahan dah nak cakap dengan X bos..
pergi cenggitu jelah
haih..

lama weh aku kat Bahagian Perolehan ni..
dari masuk kerja sampai ke la nih
dah 11 tahun...

sekarang  aku duduk di atas kayangan ni
wah dah takde suasana riang ria
gelak ketawa
gosip dah kurang (hiks)


sesekali aku turun jugak di tempat asal
huhuhu paham kan..

tapi satu je 
sekarang ni dah dok atas ni
pelbagai cerita di dengar
apa pun yang kita dengar 
ambil dan jadikanlah iktibar

kadang... cakap-cakap antara kita tu
jadik kan lah pedoman

cewah nak berceramah pulak.



notakaki:  bos takda okeh....  


Catat Ulasan