Rabu, 24 Oktober 2012

PeManggaNg AjaiB....


mai dekat mai dekat
mai rapat... mai rapat...

ini bukanlah jualan langsung
ataupun
iklan 

tapi ini adalah..
nak cerita aku pun dah beli menda alah ni
tu pun nak cerita..
ate namanya blog...

yep aku dah beli pemanggang ajaib ni
hari isnin tadi dapat dan malamnya terus guna...
aku buat kek coklat...
senang weh serius...
15 minit je dibakar atas dapur gas..




gambar amik kat google jerk..


walaupun rege dia RM129 dalam katalog..
tapi aku dapat RM120 saje
ok le tu kan
tak kose mak nak jadi ahli ke bagai..
kalau jadi ahli lagik murah le regenya....


puas hati dengan pemanggang ajaib ni
setakat ni belum ngetes membakar 
pasal tengah proses melicinkan stok di dalam peti es
al maklumlah nak raya dan cuti kan
so peti es kena kosong... kosong kosong...(mcm najwa latip kate)





notakaki:  ehem kat tempat opis aku ni beberapa orang telah berminat untuk membeli..
anda bagai mana... huhuhu.... cewah macam promoter plak..
serius wehhh....









Catat Ulasan