Jumaat, 10 Ogos 2012

DuiT RaYer...


salam 
salam salam
k tajuk pagi ni duit rayer..

yang bekerja tu dah sedia duit rayer?
mesti ada yang sudah dan ada yang belum kan
bagi aku sudah wokeh..

tahun ni raya pertama adalah belah aku dulu yer
raya ketiga nanti baru balik Kedah
tahun ni... anak buah banyak yang dah besaq2...
belah husbandlah... yang kecik sekolah tinggal 3..
muweh weh weh wehhhh...
(sila paham ye kenapa gelak begitusss  :P)

belah aku plak... baru nak membesarr...
so ada 2 orang...
jadik duit rayer yang aku tukar tu...
bagi je kat sedara2 yang lain.........

pagi tadi dengar berita dalam kereta..
katanya...
kebanyakan bank dah kehabisan duit baru..
waaaahhhh
sudah takda okeh nak tukar duit..

hmmmm
ye ke tu???
ke spare untuk stafffffffffff
hiks..



notakaki:   sayang dengan duit baru... siap simpan setiap 1 not kat dalam album...



Catat Ulasan