Isnin, 12 September 2011

SedAng DaLam PenGeteSan

sedang dalam pengetesan hape??
muweh weh weh
ye aku sedang dalam pengetesan menggunakan produk ni

memula ngetest pakai tu je
pastu rasa macam best je
wangi la pulak

sebab ape aku test sebab aku punya yang lama tu hilang
manatah
haih dah la baru beli..

pastu test le yang baru ni murah pun murah kan
pastu macam berminat sbb dia kata sesuai tok golongan 
ehem2 al maklumlah
umuq dah mencecah 30 an ni kan

apa yang aku ngetest dok dari tadi bebel2 je kan

ni ha nak bagitau aku sedang mengetest
Produk Safi Rania Gold ni ha
dudulu aku pakai krim dia ja 
ala yang tudung hijau tu
pehtu aku pernah ngetest 
Safi Balqis... haih tak bleh jalan produk ni
pasai haiyakk tumbuh banyak jelawat woo
pehtu terus aku setop

so setakat beberapa hari ni dah test Safi Rani Gold nih
macam ok la jugak
wangi pun wangi
pastu ada gold tu kan gold tu..
hahahah...
cuma belum try dia punya scrub je lagi..

kalau korang tak test dan nak beli
baik carik yang promotion punya
jimat banyak tau
dari korang beli satu2
yang dalam kota tu
ada set siang, set malam
pastu set hape tah satu lagi kotak tu(carik kat internet sendiri la ye)

tapi memang susah dah nak carik yang kotak tu 
sebab banyak dah jual asing2...



ape pun keputusan mengenai produk ni
tunggguuuuuu
tapi rasa macam mabeles jek
murah pun murah
ko nak dapat produk gold2 ni
mana ada mah hal tau
pehtu serum..
kalau beli yang lain
mau beratus ngko

so apa lagi.
mari rembat bersama


notakaki:  haih dah masuk 30 an ni kan



2 ulasan:

hayatunfadzila berkata...

patut le k.ziah berseri2 ari ni..

Unknown berkata...

muweh weh weh... memandai je ko yan