Khamis, 21 Julai 2011

JejeKi TerGoLek...

hehehehe.... tersenyum lebo mulut ni ha
nampak gigi yang dah tak berapa putih
kakakaka.. ..   sila gelak guling2..

aku ni memang pembaca tegar novel dari kakinovel
sebab ape...sebab bleh bli online
muweh weh weh... yeszzaaa..... tu memang hobi aku ye
pehtu.. kalau beli banyak mana pun... 
bergunung mana pun tak langsung dikenakan postage
pastu jadik ahli tak dikenakan langsung keahlian
tapi lebihnya dapat kurang RM4 wokeh

panjang plak mencecet...
al kesah bila time gaji baru nak buka website ni
baru nampak ohh ada pertandingan shoping sakan maa..
RM1 ribu untuk 2 orang RM500 untuk 3 orang
pada mulanya tak kesah pun sangat

tapi masa tu aku telah membli RM110 hengget jekkk
bersamaan 7 buah buku...
aku beli online 27 hari bulan kot kalau tak salah
pastu buku aku sampai 4 julai.. pepagi buta maybe dah sampai 
ari jumaat... tapi biasala kan...  
pagi tu juga aku terima call dari Kakinovel

mula macam tak caya... tapi buat pa tak caya
cayala.... PERCAYALA... hahahaah
suka suka suka....  shopping di KLCC wokeh..
gambar2 ada kat pesbuk...

layan kat sanalah... malas nak citer...





notakaki:   

hasil terjah 2 handbag marie claire, sepasang kasut valetino ruby, sepasang suit (seluar), audrey, dan barang watson...

2 ulasan:

.:Yana:. berkata...

bestnyer...

hayatunfadzila berkata...

wahh bestnyeeee!!!!!..xnampak k.ziah ari ni...kalu nampak mesti nampak k.ziah senyom sampai ke telinga..hehehe...tahniah2