Rabu, 8 Disember 2010

AwArD...

salam... saya terima award ni dari Melurjelita...  entry beliau dah lama dah... tapi saya nak tak terbuat-buat... huhuhu... kebizian pun ia gak... kemalasan tu pun ada juga... ok memandangkan saya dah free bole buat....   




ni award yang diberi


1.  Tag 10 bloggers:

- ayoookk...  banyaknya...  saya ni dah la tak banyak jalan-jalan di blog2... haih takda masa lagi...  folloer   pun tak ramai.. hik...  lagi pun baru ditubuhkan blog ni... keh keh keh...  jadi jangan marah ye kalau tak tag sampai 10 tu..  ok saya tag 3 orang ini ye..

1.   YaNa

2.   AiYuN

3.  FieZa




2.   6 Favourite artis/singer or group:

- haih payah betul...  saya tak ingat sangat kumpulan-kumpulan ni...  tapi saya suke dengar lagu dari

1.  Lagenda Rock Klassik/semua lagu-lagu lama rock klassik la

2.  Lagu Ziana Zain juga

3.  Lagu Nasyid Kumpulan Rabbani

4.  Lagu Datuk Siti Nurhaliza 

5.  apalagi nih???   

6.  haih tak hingatla... 



nota:  sekian...










Tiada ulasan: